Pages

  • RSS

12 Ağustos 2010

İlk iftar menüsü (2010)

Fotoğraf kızkardeşim Betül'e ait...
Rahmet ve bereket ayı hoşgelmiş, hepinize hayırlı Ramazanlar diliyorum...
Daha önceki iftar menüleri için buraya bakabilir, konulara göre arşiv sayfasından yardım alabilirsiniz...

Okulların kapanmasıyla bilgisayar başına geçemez oldum, tabi sıcakların etkisini de unutmamak lazım. Ayrıca Uludağ ile başlayıp, Balıkesir, Çanakkale, Edirne ile devam eden küçük bir tatil, ufaklığın tuvalet eğitimi, babamın rahatsızlığı derken istemeden de olsa uzun bir ara oldu. Sanırım bir süre daha böyle devam edebilir, fırsat buldukça yeni tarifler eklemek istiyorum. Yokluğumda merak eden arkadaşlara ilgileri için çok teşekkürler ediyorum.

Dün akşam ilk iftarda annemler ve kardeşim eşiyle birlikte bizdeydi, iftarda en çok soğuk su ve soğuk limonata rağbet gördü:))

Menüdekiler:
* İftariyelik (zemzem, hurma, peynir tabağı, kuruyemiş tabağı)


*Süzme mercimek çorbası
* Pastırmalı kaşarlı börek (galeta unlu)
Börekleri bu sefer artan sosuna ve galeta ununa bulayarak küçük boylarda hazırladım.

* Karışık kızartma

* Haydari
* Yoğurtlu, köz patlıcan-biber salatası
* Ev yapımı limonata


* Kavurma
* Bademli, şehriyeli pilav
* Püreli köfte


* Vişne soslu ve çikolata soslu tatlı



Not: Yorumlarda istek alan Ayşe'nin çay sofrasındaki "haşhaşlı baharatlı tuzlu kurabiyenin" tarifini ilk fırsatta eklemeye çalışacağım...

24 yorum:

evatolyesi dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel görünüyor ellerinize sağlık. Yiyenlerede afiyet olsun:)

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel bir menü.afiyetler olsun

yemekbiraşk dedi ki...

Haticecim merhaba,
uzun zamandır yoktun takibindeyim yani :)
çok güzel bir sofra olmuş canım ellerine sağlık
hayırlı ramazanlar...

Zehra Gürgen dedi ki...

Haticecim hoş geldin, tatil sonrası böyle güzel sofralarla bizi karşılaman daha da güzel :)
Allah kabul etsin, sofradaki her nimet enfes

ellerine sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

allah kabul etsin haticeciğim..
özlemiştik artık doğrusu..
hayırlı ramazanlar diliyorum , bereketle, sağlıkla,
sevgiler canım.

kalpkurabiye dedi ki...

Hatice Hanım..
Hoşgeldiniz.. Bereketinizle geldiniz maşallah..
Allah kabul etsin..
Babanıza geçmişler olsun diyorum umarım iyidir artık..
Tariflerinizin devamını beklemekteyiz..
sevgiler..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerinize sağlık harika olmuş gerçekten masa ve menü bayıldım burda

çeşnici Handan dedi ki...

Menü ve masadakiler çok güzel. Ellerine sağlık canım.

Sevil Şahin dedi ki...

haticecim ellerine sağlık menü sofra harika ellerine sağlık afiyet bal olsun hayırlı ramazanlar hayırlı iftarlar
sevgiler

özlem dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel bir menü. ben sitenizin sıkı takipçisiyim ve bende yeni bir sayfa açtım. sizleri beklerim. birde sizden bir ricam olacaktı beni de komşu bloglarınıza ekler misiniz? eklerseniz çok sevinirim. şididen teşekkürler

Gönülünce dedi ki...

Harika bir iftar sofrası hepsi birbirinden güzel...Bereketli sofraların olsun canım...Hepsi için ellerine sağlık...

Sevgiler...

Narince dedi ki...

hatice'm ellerine sağlık, ne güzel sofra bu ilk günden?

Esma Ercengiz dedi ki...

Ellerine sağlık..
Çok nefis görünüyorlar..

Mutfak Dili dedi ki...

Siteniz harika olmuş. Uzun zamandır Bekliyorudum. Hoş geldiniz. Hayırlı ramazanlar. Ellerinize salık. Sitenizden çok yararlanmışdım İnşallah daha çok faydalacağımı düşünüyorum. Kolay gelsin.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Sofra harika olmus, ellerine saglik. Ben tatlilara takildim:)

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Hatice ciğim,

İftar sofran harika canım, ellerine sağlık. Tariflerini vermemişsin ama, ben de senin limonatayı görünce, hemen tarifi var mı diye baktım, yok:( Akşama misafirlerime hazırlamak istiyordum.
Hayırlı Ramazanalar canım, sevgilerimle...

pelince dedi ki...

Hatice babacığına geçmiş olsun...şifa diliyorum... hava sıcak olduğundanmıdır nedir,bende de aynı tembellik var.. biz alışmışız okul psikolojisine:))çocuklar evde olunca dengeler şaşıyor..

Afiyetler olsun...

Hayırlı Ramazanlar...

Nadji dedi ki...

You have a beautiful blog.
I like your recipes.
Greetings from Paris.
Bon ramadan.
A bientôt.

Saliha dedi ki...

Haticecim hayırlı ramazanlar canım..öncelikle babana çok geçmiş olsun dıyorum..nekadar güzel bir sofra,ramazan boyunca gönüllerimizin ve sofralarımızın bereketlenmesi nıyazımla..

Mutfak Havlusu dedi ki...

Hatice'ceğim uzun bir aradan sonra merhaba..
Malum uzaklardayım belki biliyorsundur bu sebeple ne ziyaret edebiliyorum fazla ne de blog güncelleniyor benim.
Ama şimdi bir bakabildimde bakmasaydım daha iyiymiş:)
malum hasretiz güzelim sofralara her biri nefis görünüyor inan ellerine sağlık.Rabbim oruçlarımızı kabul eylesin.hayırlı ramazanlar.

yeşim dedi ki...

hoşgeldin canım özlettin kendini...
masa menü süper...hayırlı ramazanlar bereketli iftarlar canım..öptümmm.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Herşey çok güzel.Ellerine sağlık canım.Bereketli olsun.SEVGİLER.

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Hatice cim
Cevap yazmam, elimde olmayan sebeplerden biraz gecikti; şöyle ki, iftara gelen görümcemin oğlu benim pc yi açmış ve vakit geçirirken pc ye virüs girmiş :( Şimdi bakımda...
Çocuklarınkinden yorumlara cevap yazıyorum.
Gönderdiğin tarif için çok ama çok teşekkürler, ne kadar tatlı ve ince düşünceli bir arkadaşsın:) harika bir limonata tarifine kavuştum,üstelik tam zamanında imdadıma yetişti.
Sevgilerimle...

lezzettabağı dedi ki...

Ellerine sağlık sevgili arkadaşım hepsi de nefis olmuş. Ayrıca hayırlı ramaanlar olsun .. Bu sene biz davet işini yakınlarımızla kaldırdık gibi..hepimizin yoğun iş temposu ve ablamın ve benimde hafta sonu mutlaka bir günümüzü rahatsız olan anneme ayırmak zorunda kalmamız en büyük neden..