Pages

  • RSS

12 Mayıs 2018

Bişi /Hamur Kızartması

IMG_31501




Bişi/Hamur Kızartması
Malzemeler:
  • 1 adet yumurta
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 su bardağı süt-yoğurt karışımı * (sadece yoğurt da kullanabilirsiniz)
  • 1 çay kaşığı sirke
  • 1-2 kaşık zeytinyağı veya sıvıyağ
  • 2-2,5 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
*Ben bazen yarı yarıya süt-yoğurt bazen de yoğurdunu daha çok kullanıyorum.

Hazırlanışı: Yumurta ile tuzu çatalla çırptım, süt-yoğurt karışımını ekledim, sirke ve yağ ekleyip çırptım.
Unun önce 1,5 bardağını ve kabartma tozunu ekleyip, azar azar un ilavesiyle yoğurdum. Hamur toparlanıp hafif ele yapışır halde oluyor.
Elimi yağlayıp hamuru toparlayıp hafifçe tekrar yoğuruyorum, o zaman yapışmıyor.
**Hamuru çok fazla yoğurmamak gerekiyor, ama hamur pürüzsüz de olmalı..

Hamuru ikiye ayırıp merdaneyle yarım cm kalınlığında açıp ruletle karelere kesiyorum...


Kızgın yağda orta ateşte kızartıyorum... İlk partiden sonra yağ iyice ısınıp hamurlar çok çabuk kızarıyor. Bu nedenle tencereye azar azar hamur ekleyip hızlı hareketlerle hareket etmek gerekiyor.


Kızaran hamurlar havlu kağıt yerleştirilmiş tabağa alıp, servis yapın...

6 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

Bayilirim pisiye emeklerine saglik arkadasim cok guzel bir sofra kurmussun..sevgerle..

Adsız dedi ki...

Merhaba, ben annemizin böreğini beğendim!
Selamlar, Selma

شركة رواد الحرمين dedi ki...


شركه عزل فوم بالرياض
أيضاً تسبب في سقوط الطلاء وظهور التشققات، ولكن من الآن لا داعي

شركه تنظيف مكيفات بالرياض
شركه عزل فوم بالدمام
شركه تنظيف منازل بالدمام

رواد الحرمين dedi ki...

عزل اسطح بالدمام لحماية وزيادة عمر الخزان الافتراضي.

شركه عزل فوم بالدمام عزل فوم بعنيزة هو افضل انواع العوازل فى الفترة الاخيرة المستخدم فى حماية الأسطح من الرطوبة العالية وتسربات المياه.
شركه كشف تسربات المياه بالاحساء

Police Camera Equipment dedi ki...

Police Body Camera Cost : Authorities divisions are taking on Cameras on Police Officers in hopes of boosting civilian-- police communications. In a massive location experiment (2,224 policeman of the Metropolitan Cops Division in Washington, DC), we randomly assigned law enforcement officer to acquire video cameras or otherwise. We tracked succeeding cops habits for a minimum of 7 mo utilizing management information. Police Shooting Statistics

Sig Sauer Laser Sight dedi ki...

While the Sig P365 Light is an excellent bring gun that has actually gotten industry large appreciation for concealed lug, there are a few renovations that should be made that will make the weapon even better. Chief among these renovations is changing the density of the hold to enable a much better purchase on the gun itself while capturing. Various Other Sig Sauer P320 Laser Sight that are suitable for inclusion right into this list is a tool mounted light and Sig P365 Laser also giving the weapon also greater capacity than it features from the factory.